Tuesday 15 March 2011

Situasi 10 : 28 Jan 2011 (Jumaat)

Ibadah Korban



Hari ini merupakan hari untuk saya berehat-rehat kerana hari Jumaat saya tidak perlu menghadiri kuliah. Semester ini merupakan antara semester yang saya suka kerana kuliah saya hanya pada hari Isnin hingga Khamis. Namun begitu, tidak bermakna saya berehat daripada membuat tugasan yang diberikan oleh pensayarah. Seperti biasa, aktiviti yang sering saya lakukan semasa berada di dalam bilik ialah melawati laman facebook. Saya tertarik dengan salah satu gambar yang saya lihat di dalam album yang dimuat naik oleh rakan saya. Mungkin rakan saya ingin menceritakan kegembiraan menyambut Hari Raya Aidiladha pada tahun lepas dengan memaparkan gambar ini. Namun begitu, perkataan “direportkan” tidak sesuai digunakan.



Komen: Perkataan yang sesuai menggantikan perkataan tersebut ialah dilaporkan.

No comments:

Post a Comment